1. Úvodný telefonát

Vyplnením nášho jednoduchého kontaktného formulára na webe nám poskytnete základné informácie o vašom podnikaní.
Po obdržaní Vašich údajov Vás budeme kontaktovať v čo najkratšom čase.  Vysvetlíme Vám ďalšie kroky a vypočujeme si Vaše potreby a očakávania.

2. Doručenie podkladov

Aby sme mohli efektívne pokračovať v procese, potrebujeme od Vás doručiť relevantné podklady a faktúry. Vaša spolupráca v tejto fáze je kľúčová pre rýchle a presné vytvorenie plánu na zníženie nákladov. Čím skôr nám tieto informácie poskytnete, tým rýchlejšie vám môžeme ponúknuť efektívne riešenia a prispieť k okamžitým úsporám na energiách.

3. Prepočet úspory

Pri prepočte nákladov a analýze aktuálnych faktúr, skúmame predovšetkým cenu komodity, ale aj pokuty ktoré môže Vaša platba za energie obsahovať.
Tieto údaje sú následne porovnané s našimi možnosťami a na osobnom strenutí prípadne online hovore Vám ich ľudskou rečou a s jasnými číslami odprezentujeme a ukážeme.

4. Zastrešenie celého procesu zmeny v zmluve

Ak spoločne zistíme, že aj u Vás je priestor zabezpečiť Vám zníženie nákladov na energie pre Vaše podnikanie, celý proces môžete nechať na nás a už len očakávať zníženie cien na faktúrach v najbližších mesiacoch.
Naše mnoho-ročné skúsenosti využijeme vo Váš prospech a budeme Vás informovať o každom prebiehajúcom kroku. 

5. Začiatok spolupráce a prvé ušetrené €

Prvým výsledkom našej spolupráce budú pochopiteľne ušetrené €.
Súčasne začneme tvoriť dlhodobý obchodný vzťah založený na servise a starostlivosti, budeme Vašou pravou rukou pri riešení energií pre Váš podnik. Už sa Vám nestane, že budete musieť volať na infolinku a čakať 30 minút na položenie Vašej otázky.
Spojme sa a zistime Vaše možnosti úspory